نوشته شده توسط : admin

فیلترهای قهوه ساز V60 به عنوان عنصر اساسی برای تهیه قهوه به کار می‌روند و تأثیر مستقیمی بر طعم و مزه نهایی قهوه دارند. این فیلترها یک لایه نازک از کاغذ خاص ساخته شده‌اند. (برای خرید ست دریپر و سرور تایم مور، کلیک کنید). این نوع فیلتر به عبور سریع جریان آب و کنترل بهتر بر روند استخراج قهوه کمک میکند. فیلترهای V60 از کاغذ با ضخامت متوسط تهیه می‌شوند که اندکی چگالی به فیلتر اضافه میکند. این فیلترها دارای شکل مخروطی هستند. این شکل به تسهیل جریان آب و ایجاد تماس بهینه با قهوه کمک میکند (مانند فیلتر کمکس).
فیلترهای V60 دارای چینش (تا زدن) متقارن خاصی هستند که جریان آب را به طور یکنواخت بر روی قهوه تنظیم میکند. همچنین این فیلترها با حفظ عطر و طعم اصلی قهوه شناخته می‌شوند. این فیلترها از طراحی موثر و کاغذ با کیفیتی استفاده می‌کنند تا تجربه قهوه‌ای عالی را برای علاقه ‌مندان به قهوه فراهم کنند. قهوه ‌ساز Chemex با فیلترهای منحصر به فرد خود شناخته می‌شود که تأثیر قابل توجهی بر نحوه تهیه قهوه دارند. این ویژگی ها عبارتند از: فیلترهای کمکس، شکل مربع دارند که باعث ایجاد یک سطح بزرگ‌تر برای تماس آب با قهوه می‌شود. 
این ویژگی به بهبود استخراج طعم قهوه کمک میکند. فیلترهای کمکس از کاغذ غیر‌ خمیری ساخته شده‌اند که به طور خاص برای تهیه قهوه مناسب هستند. این نوع کاغذ به تنظیم دقیق‌تر جریان آب و استخراج کنترل شده قهوه کمک میکند. قهوه‌ ساز کمکس: قهوه‌ ساز کمکس دارای یک طراحی جالب، کلاسیک و جمع و جور است. این قهوه ساز ها اغلب یک مخزن آب دارند که بر روی آن مقدار مناسب قهوه ریخته می‌ شود. همچنین دارای یک کمربند چوبی یا پلاستیکی می باشد که به‌ باعث می شود راحت تر آن را در دست گرفت. بسیاری از قهوه‌سازهای کمکس از شیشه مقاوم و با کیفیت ساخته می‌ شوند.
قهوه ساز V60 دارای یک شکل مخروطی است که به دقت طراحی شده تا امکان استخراج بهینه قهوه را فراهم کند. این قهوه ‌ساز ها به صورت دستی بر روی فنجان یا ظرف قهوه قرار می‌ گیرند. اغلب از موادی مانند سرامیک، شیشه و یا فلز ضد زنگ ساخته می‌ شود. این مواد به عنوان عایق حرارتی عمل کرده و به کیفیت استخراج قهوه کمک می‌ کنند. مراحل دم آوری قهوه با قهوه ساز V60 همانند قهوه ساز کمکس است. با این تفاوت ها که: نحوه تا زدن فیلتر ها فرق میکند، میزان آسیاب کردن دانه های قهوه یکسان نیست، مدت زمان دم آوری یکی نمی باشد، تکنیک ریختن آب بر روی قهوه متفاوت است.
source: تفاوت قهوه کمکس و V60 چیست؟



:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , قهوه ساز های نسل سوم , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , ,
:: برچسب‌ها: کمکس , قهوه V60 , تفاوت کمکس و v60 , قیمت کمکس , قهوه دات کام , خرید V60 , قهوه کمکس , قهوه ساز V60 , قهوه ساز کمکس , بهترین قهوه ساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 22 / 3 / 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تصمیم بین خرید یک اسپرسو ساز نیمه صنعتی یا صنعتی بستگی به نیازها و حجم کار فروشگاه شما دارد. اما با در نظر گرفتن این نکات، شما می‌ توانید تصمیم بهتری برای خرید اسپرسو ساز بگیرید. قابلیت های اضافی: اسپرسو ساز های صنعتی ممکن است دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی (دارای آسیاب قهوه، سیستم اتوماتیک شستشو، قابلیت سفارشی‌ سازی تنظیمات، …) یا سیستم‌های خودکار باشند. سرعت تهیه قهوه: قبل از هرچیزی بررسی کنید که فروشگاه شما با چه حجم سفارشات و تقاضایی روبرو خواهد شد. 

اگر حجم سفارشات قهوه زیاد است، بهتر است یک اسپرسو ساز صنعتی را در نظر بگیرید که قابلیت تهیه قهوه بیشتری دارد. میزان مهارت‌: در نظر داشته باشید که آیا شما یا کارکنان شما دارای مهارت‌های لازم برای استفاده و نگهداری از اسپرسوساز های تمام اتوماتیک هستید یا خیر. فضای فیزیکی: اسپرسو سازهای صنعتی اغلب حجیم‌تر و با ابعاد بزرگتری هستند. اطمینان حاصل کنید که فضای فروشگاه شما برای نصب اسپرسو ساز صنعتی یا نیمه صنعتی مناسب باشد. 

بودجه: محاسبه کنید که چقدر می توانید برای خرید، نصب و نگهداری دستگاه اسپرسوساز هزینه کنید. مزایای اسپرسو ساز نیمه صنعتی چیست؟ مناسب برای فروشگاه ‌های کوچکتر: اگر فروشگاه شما اندازه کوچکی دارد یا حجم سفارشات اسپرسو کم است، اسپرسوساز نیمه صنعتی گزینه مناسبی می باشد. مقرون به صرفه هستند: این نوع اسپرسوسازها معمولا هزینه کمتری از مدل های صنعتی و هزینه بیشتری از مدل های خانگی دارند، که می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک مزیت باشد.

فضای کمتر: اسپرسو ساز نیمه صنعتی اغلب اندازه و ابعاد کوچکتری در مقایسه با اسپرسوساز های صنعتی دارند و به راحتی در فضاهای کوچک‌تر جا می ‌شوند. مناسب برای افراد با مهارت ‌های متوسط: اکثر اسپرسوسازهای نیمه اتومانیک به باریستا یا افراد با مهارت متوسط تا حرفه‌ای کمک می ‌کنند. و اجزای کمپلکس تری نسبت به اسپرسوساز های صنعتی ندارند. قابلیت اتصال به شبکه آب: بسیاری از اسپرسوسازهای نیمه صنعتی می ‌توانند به شبکه آب متصل شوند، که این امر راحتی در عملکرد و نگهداری افزایش می ‌دهد.

دستگاه‌های اسپرسو ساز تجاری اغلب با امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌ های خانگی یا نیمه صنعتی ارائه می‌ شوند. این قابلیت‌های اضافی می ‌توانند تجربه تهیه قهوه را برای صاحبان کسب و کارها بهبود بخشند. در زیر به برخی از قابلیت ‌های اضافی این دستگاه‌ها اشاره می ‌شود:

حجم تولید بالا: این مدل از اسپرسوساز ها برای فروشگاه ‌هایی با حجم تولید بالا و تقاضای زیاد مناسب هستند. کارایی عالی: اسپرسوساز های صنعتی قابلیت تهیه قهوه اسپرسو و سایر قهوه ها را با سرعت بالا، با کیفیت عالی، به صورت مداوم را دارند. استفاده حرفه‌ای: برای کسب و کارهایی که به دنبال تهیه قهوه اسپرسو حرفه‌ای هستند، این نوع اسپرسوسازها انتخاب عالی ای هستند.

source: معرفی اسپرسو ساز صنعتی یا نیمه صنعتی

 


:: موضوعات مرتبط: قهوه ساز , لوازم آشپزخانه , تجهیزات کافی شاپ , لوازم باریستا , اسپرسو ساز , اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: اسپرسو ساز صنعتی , اسپرسو ساز نیمه صنعتی , بهترین دستگاه اسپرسو ساز , خرید اسپرسو ساز , قهوه دات کام , قیمت دستگاه اسپرسو ساز صنعتی , قیمت دستگاه قهوه ساز نیمه صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1403 | نظرات ()